sårskift

sårskift

tirsdag 9. april 2013

Bildeblogg :)

Her er litt bilder som viser kva eg har gjort på den siste tida :

Her e eg på ei lokal sjappe der me brukar å kjøpe Schwarma. Dei har og eit biljardbord. Det er kjekt :) 

Her er eg i operasjonssalen og ser på ein plastikkirurgisk operasjon! 


Havneområdet sett frå dekk 7 på skipet. 

Tidenes beste ananasjuice. Trur kansje dei laga ein slags smoothie eller noko slik. Himmelsk god var den i alle fall!! 

Ein deilig dag ved bassenget! Eg klagar ikkje. 

Eg har vore på stranda og! 

Utsikta eg hadde til dagens frukost. Soloppgang slår aldri feil. 

Africa Mercy spelte mot Sierra Guinea (Lokalt fotballag) her ein dag. Resultat: 2-2

Plastics screening! Gutten i raud genser er på avdelinga nå. 


Ein av plastikkkirurgane våre. Dr Köeler fra Tyskland. 

Sjukepleiar Jill frå Canada og Fidele. Ein av pasientane som har vore hjå oss lengst. 

I action med sårskift. 

Jentene eg tilbringer mesteparten av tida mi saman med :) 
Danielle, meg, Amy og Karin! Fine folk :)

Lancinet. Ein gut som har operert kontraktutrer i eine fingeren. 

Sadiatou er utdanna lege her i Guinea og ynskjer å bli kirurg. For tida er ho i turnustjeneste på eit lokalt sjukehus. Ho har no hatt sin tredje operasjon for å bli kvitt kontrakturar i nakken og fjerne arr. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar