sårskift

sårskift

mandag 7. november 2011

Bilder, bilder, bilder

Tenkte bare å legga ut litt ymse bilder frå de siste to vekene!

Palmer på Bureh Beach

Lunsj på stranda!! Og fisken va faktisk heilt nyfiska :)


Her omkring så brukar dei fleste hovudet når dei skal frakta ting med seg



Her kjøyrer me PodaPoda. Det er ein slags minibuss. Stort sett er det Hiace eller Caravelle lignande bilar som dei har putta benkar i. Plass til omlag 25 stk i ein :) Pluss barn sjølvsagt. Kostar 2,50 for ein times tur. 
Eg har vore på gudstjeneste i ei lokal kyrkje. 


Og eg har vore på stranda igjen!!! 

2 kommentarer:

  1. Dette va kjekt å sjå, fantastiske strand, og så syns eg du er blitt ganske så brun :))
    Set stor pris på at du legge ut bilder, håpe det ikkje vert for lenge til neste "titt"
    Knip frå mamma

    SvarSlett
  2. va barra dei to siste postane eg ikkje hadde fått me meg, va jo kje så gale d. :)

    SvarSlett